Koszyk
FAQs
- Strona Główna
- Strona
Najczęściej zadawane pytania
Czy zastanawiałeś się kiedyś, jakie pytania zadają inni klienci przed zakupem w naszym sklepie internetowym? Bez wątpienia wiele z tych pytań może okazać się także dla Ciebie istotne. Dlatego postanowiliśmy stworzyć listę najczęściej zadawanych pytań, abyś miał/a dostęp do niezbędnych informacji, zanim dokonasz zakupu.
Szybka wysyłka
Bezpieczna transakcja
Gwarancja zadowolenia
Twoją torebkę wyślemy do Ciebie firmą Inpost. Sam/sama zdecyduj czy chcesz odebrać ją w paczkomacie – wówczas będziesz ją mógł/mogła odebrać w dowolnej chwili, przez całą dobę z paczkomatu, którego nazwę i adres podasz podczas składania zamówienia czy preferujesz, by kurier przywiózł Ci ją do domu. Koszt wysyłki jednej torebki wynosi 17zl. Przy zakupie większej ilości cena zwiększa się do 20zł- do największego rozmiaru skrytki paczkomatowej 🙂
Nie akceptujemy płatności kartą kredytową. Płatności możesz dokonać przelewem tradycyjnym lub poprzez tpay- płatności ekspresowe oraz blik.
Czas dostawy jest uzależniony od firmy przewozowej. Zazwyczaj jest to 1 do 2 dni roboczych od momentu nadania Twojej paczki.
Twoja torebka została uszyta na Twoje indywidualne zamowienie. Nie jest towarem prefabrykowanym. Dokonałaś wyboru fasonu, rodzaju i koloru tkaniny oraz okuć, w związku z czym nie masz możliwości zwrotu ani wymiany torebki na inną. Każdy ma swój gust i dlatego ciężko znaleźć kogoś, kto zechce kupić Twoją torebkę, a moje się już w szafie nie mieszczą 😉 Zastanów się zatem dokładnie zanim złożysz zamówienie jak ma wyglądać Twoja wymarzona torebka 🙂 Jeśli szukasz prezentu dla Kogoś, polecam wykupienie vouchera upominkowego, wówczas obdarowana Osoba sama wybierze wymarzony model.
Nie posiadamy sklepu stacjonarnego. Torebki zamawiane są poprzez sklep internetowy. Aby jednak dać się poznać bliżej, bierzemy udział w lokalnych targach rękodzieła i jarmarkach. Tam możesz przyjść i zobaczyć torebki „na żywo” 🙂
Darmowa dostawa obowiązuje przy zamówieniach powyżej 300zł.
Oczywiście możesz w każdej chwili sprawdzić etap realizacji swojego zamówienia. Aby tego dokonać powinieneś/powinnaś wpisać numer zamówienia (otrzymałeś/otrzymałaś go w mailu potwierdzającym zamówienie, który od nas dostałaś) i swój adres e-mail w zakładce „śledzenie zamówienia” na stronie www.torebkimigotki.pl. Po wpisaniu niezbędnych danych, otrzymasz informacje, na jakim etapie znajduje się Twoje zamówienie.
Na swoje produkty udzielam 24 miesięcznej gwarancji. Gwarancja nie obejmuje elementów, które nie zostały przeze mnie wyprodukowane takich jak: zamki i suwadła, sznurki, okucia, galanteria metalowa. Dokładam wszelkich starań, by półprodukty używane podczas tworzenia Twojej torebki były wysokiej jakości. Jeśli masz problem ze swoją torebką, a czas gwarancji się już skończył, nie martw się i napisz do nas, chętnie pomożemy jeśli będzie taka możliwość 😉
Jeśli pojawił się jakikolwiek inny problem, skontaktuj się z nami bezpośrednio: poprzez maila- sklep@torebkimigotki.pl lub telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00. Każdy problem można rozwiązać, wystarczą chęci obu stron 🙂